bibliografia – film

Beata Kubiak Ho-Chi, Gdy słowa przestają wystarczać. O filmie Yūkoku Yukio Mishimy – 14 (4/2015)

Paweł Orzeł, „731” w psychodelicznej maszynce – 6 (4/2013)
Paweł Orzeł, O filmowych interpretacjach prozy Jamesa Joyce’a – 1 (1/2012)
Paweł Orzeł, Nieznany świat scenariuszy filmowych Jana Drzeżdżona – 2 (2/2012)
Paweł Orzeł, Po tamtej stronie tekstu i filmu. O spotkaniu Borgesa i Saury – 4 (2/2013)
Paweł Orzeł, Sześcian – 3 (1/2013)

Damian Romaniak, Andrzeja Żuławskiego przekraczanie granic – 10 (4/2014)
Damian Romaniak, Antonioni versus Cortázar. Powiększenie i Babie lato – 7 (1/2014)
Damian Romaniak, Beat Generation w kinie – 11 (1/2015)
Damian Romaniak, Bieda jako temat filmowy na przykładzie Midnight Cowboy i The Full Monty – 15 (1/2016)
Damian Romaniak, Czas Apokalipsy Coppoli w kontekście Wydrążonych ludzi Eliota  – 17 (3/2016)
Damian Romaniak, Czy kino nadal boi się Virginii Woolf? Dwanaście lat po premierze „The Hours” Stephena Daldry’ego – 8 (2/2014)
Damian Romaniak, Pancernik Potiomkin jako arcydzieło sztuki i propagandy  – 19 (1/2017)
Damian Romaniak, Trauma i gehenna oczami dziecka. O Grobowcu świetlików Isao Takahaty – 16 (2/2016)
Damian Romaniak, W cieniu wojny. Czekając na najnowszą trylogię ,,Star Wars” – 6 (4/2013)

Miłka Stępień, Czy Nollywood podbije świat? O nigeryjskim przemyśle filmowym – 18 (4/2016)

,,Czy nie śni ci się Czarny Kontynent?” Afryka w filmowej klasyce. Z Anną Pietras rozmawia Damian Romaniak – 18 (4/2016)

powrót